MESTI KLIK

MESIN TEKAN CRUST TART

MESIN TEKAN CRUST TART
PEMBERITAHUAN : Sebarang pertanyaan atau tempahan mesin tart dan sebagainya hendaklah diajukan melalui sms dan whatsapp sahaja ke talian 0127844524. Terima kasih.

Wednesday, March 9, 2011

ABC TANJUNG

ASSALAMUALAIKUM wbt

INI gara-gara promosi dari mamanajla lah saya sampai ke sini.
Dah berapa kali lalu sini pun tak perasan ada signboard kuning terpacak
ABC Tanjung

yang femes ni ha (terlupa lak nak ambil gambar). Ni singgah semasa dalam perjalanan balik ke JB dari KL beberapa minggu yang sudah. Kami berdua jer, Yaya tak ikut.. (cemburu betul Yaya tengok gambar ABC tu)... hahaha.... layanzzzzzzz!

Biasalah... kat mana-mana pun air mesti sampai dulu... tapi ada gak yang kita dah nak tercekik pun air tak sampai-sampai... huhuhu...

Ini ER punya air... Coconut Shake Special... perghhhh!
Memang istimewaraga...


Ini Puan Sari punya... ER pun tiru saya order ni jugak,
jadik saya tak dapat ngecek ER punya sebab sama... ngeh.. ngeh.. ngeh...!
Haaaa????
Apa kat dalam tu???
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Mee Kari Istimewa... sedap.. sedap..!
Sesuai untuk hantu kari... kih.. kih.. kih!

Otak-otak mesti ada ha!

Sesiapa yang hendak ke sini silalah telefon ke nombor ini terlebih dahulu kerana anada akan mendapat diskaun... betullah... tak tipu...

012-6952182

Jemput ya...


15 comments:

  1. wow sedapnya.kalu dtg kuala kangsar silatry laksa idris dgn ABCnya...mmg sedap....menu minuman paling specialkat situ air bandung hitam.kat pekan kuala kangsar pon ade medan laksa dan air cendol...sdp jugak...ade masa cuti2 msia la ke seluruh perak.

    ReplyDelete
  2. walaweii... tergoda dan tertawan lah tgk mee kari dan ais kacang tu tapi jauh la dr tmpt lia.. huhu...

    ReplyDelete
  3. mmg tergoda ni...sejuk jer tekak ni...bile mkn ABC tu...

    coconut Shake nk jugak...tak pe la kite minum air kosong jer la..kat opis ni...

    ReplyDelete
  4. Salam Sari,
    kat mana tempat makan ni, kat JB ke

    ReplyDelete
  5. adeiii...tgk gambar pun dah terliur...camna la nak berdiet ni hehe

    ReplyDelete
  6. ABC dia kacang beso-besoooo...rasa macam nak jilat jilat skrin nihh...dah la ngah panas panas nihhh..


    *tq sudi jadi follower akak..seb baik sari komen,boleh akak jejak... sebb sari tak tinggalkan link kat follower tu...*

    rajin rajin kita bertandang yer...:)

    ReplyDelete
  7. waahhhhh bestlaaaa semua tuuuu puan sari....mencuri perasaan betul laaa tgk air kelapa ngn abc tu...

    ReplyDelete
  8. napok sedak jah ABC tu..hehe

    bekas speselnya mee kari tu..

    ReplyDelete
  9. tgk mee kari tu yg x bleh tahan.dah la EE ni mmg hantu me kari ..tolong pos boleh..hahahaha

    ReplyDelete
  10. salam..wah bestnay time panas tengok coconut shake tu..

    ReplyDelete
  11. sari..sedapnya nampak ABC tu..dengan kacangnya yang besar2 lagi..

    ReplyDelete
  12. sedapnye kakak mee kari tu...dah lama tul x makan mee kari..last tahun lps bulan 1 rasanye....

    ReplyDelete
  13. Sari...bekas mee kari dia macam tajin...heheheh... mesti sedap kan? Hmmm...rindunya nak makan mee kari yang sedap...!!

    ReplyDelete
  14. huhuhu kak yus, aku balik mesia mmg melantak kat situ je

    ReplyDelete

tak nak komen???
urmmmm.. malaslah nak cerita lagi :)))))

RETREAT DI MERSING - HARI KEDUA

Assalamualaikum... WALAUPUN Sk jangkakan yang SK mungkin tidak tidur semalaman seperti yang Sk alami semasa mengikuti Kursus Induks...